torsdag den 21. august 2014

Zoneterapi og dens virke

Holder meget af mit arbejde og især når man kan hjælpe mine klienter så de kan få det meget bedre, og især når jeg er så heldige at arbejde med børn.

Zoneterapi til babyer er en nænsom behandlingsform, hvor jeg med mine hænder blidt trykker babyen under og på fødderne.
Babyer nyder at få zoneterapi, fordi det er ren afslapning for dem.  Jeg gør meget for at sikre mig, at det bliver en god oplevelse for både baby og forældre, for det er ikke alle babyer der ligger og pludrer af begejstring mens det står på – det varierer.
Hvorfor vælge zoneterapi til din baby?
Zoneterapi er en naturlig og afslappende behandlingsform hvor jeg med mine hænder gør en stor forskel for mange babyer og deres familier.
Zoneterapi styrker kroppen på en blid og nænsom måde og øger din babys sundhed og velvære. Der vil ofte kunne se god effekt efter tre til fem behandlinger – nogen gange hurtigere.
Babyer nyder at få zoneterapi og mange forældre siger, at det var zoneterapien der gjorde forskellen for deres baby kom tilbage i trivsel – og dermed hele familien fik det bedre. For når baby har det godt, så har familien det godt.

Hvad bøvler babyerne typisk med, hvis de skal have zoneterapi?
Babyzoneterapi er en naturlig og afslappende behandlingsform, som på en nænsom måde styrker kroppen og giver øget sundhed og velvære. De babyer og mindre børn, jeg behandler, har  typisk problemer med:
Mavekneb
Søvnproblemer                                                                         
Forstoppelse
Uro – generelt
Kolik






Ingen kommentarer:

Send en kommentar