tirsdag den 8. april 2014

Uge 15 - Orange

Anden uge i regnbue blogleg hvor det farven orange indgår.

Orange kanjeg nu godt lide men bare ikke så meget som til tøj. Husker min ungdom i 70´erne havde skåle, krus i orange. I dag er det jo helt retro stil - selv min datter er vild med det.

Det første mine øjne falder på som er orange-  mit hækle arbejde.

Så er det min uundværlige saks i strikke/hæklekurven.
Appelsiner i min frugt skål og jeg bruge hverdag til frugt og grønsags juice.
Morgenfrusalve som jeg sælger i min klinik. Morgenblomst er bare den smukkeste blomst og så er den spiselig og god mod betændelser.

Til sidste er det orange for Harachakra som er beliggende midt i abdomen, lige under navlen.


 Det er forbundet med de seksuelle organer og det reproduktive system. Ved at åbne dette chakra frigøres frugtbarhed og kreativitet. Det stimulerer seksualitet og følelser.







Troede jeg var færdig med orange ;) men mit ynglings billede som hænger i entreen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar